Konferens

Dags för konferens? Vi har möjlighet att ta emot stora sällskap och har även ett perfekt läge i Luleå nära Världsarvet Gammelstads kyrkstad, Luleå city och Boden.

Möjligheter

Bröllop eller fest

Våra lokaler och utomhusmiljöer är en perfekt för bröllop, fest och event med plats för upp till 350 personer i vårt största lokal.

Relax

Kombinera er konferens med en avkopplande stund i vår relax! Här finns dam- och herrbastu samt möjlighet att beställa snacks och dryck.

Aktiviteter

I Sunderbyn finns det aktiviteter under hela året, en del via oss och en del via vår samarbetspartner Explore Luleå. Det finns även fina utomhusmiljöer att upptäcka.

Kurser i samverkan

Vi kan erbjuda skräddarsydda kurser för er, antingen som ett välkommet inslag under en mötesdag eller som fristående utbildningsinsats.

Arrangera ett event

Genom åren har externa arrangörer ordnat allt från marknad, filminspelning till stora konferenser hos oss. Tveka inte att höra av dig med dina idéer!

Kontakta oss gärna med er bokningsförfrågan och idéer för arrangemang!

För offert och bokning, kontakta vår reception.

Sunderby folkhögskola

Vi har flera byggnader på vårt område. Se kartan för att hitta rätt. Hotellgäster som anländer efter stängning hänvisar vi till hotellentrén.

Sunderby folkhögskola
boka@sunderbyfolkhogskola.se