Lediga jobb

Vad kul att du är intresserad av Sunderby folkhögskola! En kreativ arbetsplats för dig som gillar att utvecklas tillsammans med andra.

Lediga jobb presenteras på den här sidan samt på Arbetsförmedlingens hemsida.

Lediga jobb

Varmt välkommen till oss på Sunderby folkhögskola. De flesta känner till att vi har kurser och utbildningar men här finns så mycket mer. Sedan starten 1896 har verksamheten växt i en rasande takt och idag har vi utbildningsverksamhet, hotell- och konferensverksamhet, projektverksamhet, ett konstgalleri, Resurscentrum och såklart vår Restaurang Akvarellen. Allt beläget i en anrik miljö. Med andra ord är möjligheterna till jobb många!

Är du nyfiken på att veta mer om Sunderby folkhögskola som arbetsplats? Hör av dig till oss om du vill veta mer, vi tar emot intresseanmälningar för både extrapersonal och längre anställning.

Ledig tjänst/jobb

Just nu har vi inga lediga tjänster men du är alltid välkommen att göra en intresseanmälan då vi ibland söker extrapersonal.

Intresseanmälan

Om du önskar göra en intresseanmälan för ett jobb som inte eftersöks just nu kan du skicka e-post till ansokan@sunderbyfolkhogskola.se

Om orten

Sunderby folkhögskola ligger i Luleå kommun. Norrbottens län.
Kråkbergsvägen 7, 954 42 Luleå

Nära till Luleå city, Gammelstads världsarv och grannkommunen Boden.
Förbindelserna är goda med lokalbussen LLT. Här finns även en stor utomhusparkering samt laddstationer för elbilar.

Luleå stad ligger vid kusten i Norrbottens län. Här är det snörika vintrar där du kan ägna dig åt skidåkning, skridskor, skoter eller promenader på isen. Sommartid har vi midnattssol och en fantastisk skärgård och natur att uppleva. På sidan Visit Luleå kan du se mer av vad staden har att erbjuda.

Sunderby folkhögskola

Vi har flera byggnader på vårt område. Se kartan för att hitta rätt. Hotellgäster som anländer efter stängning hänvisar vi till hotellentrén.

Sunderby folkhögskola
boka@sunderbyfolkhogskola.se