Restaurang Akvarellen

Välkommen till Restaurang Akvarellen med härlagade maträtter gjorda på säsongens råvaror!

Här samlas folkhögskolans deltagare, konferens- och hotellgäster samt spontana lunchgäster från både Luleå och Boden för att njuta av vår goda mat.
Måndag till fredag serveras dagens lunch, Restaurang Akvarellens goda husman. Vi har alltid dagens vegetariska rätt på menyn. Efter maten bjuder vi på kaffe och te, och varje fredag lyxar vi till det med en efterrätt på köpet.

Restaurang Akvarellen

Kontakta oss

Vill du boka servering utanför ordinarie öppettider eller vill du boka Restaurang Akvarellen för ett eget arrangemang? Kontakta oss med en bokningsförfrågan!

Sunderby folkhögskola

Vi har flera byggnader på vårt område. Se kartan för att hitta rätt. Hotellgäster som anländer efter stängning hänvisar vi till hotellentrén.

Sunderby folkhögskola
boka@sunderbyfolkhogskola.se