Konferens

Kombinera er konferens med en aktivitet för att bryta av, pigga upp, höja teamkänslan eller bara unna er något extra.

Vi har möjlighet att erbjuda er aktiviteter och intressant innehåll från vårt eget utbud som konst, kunskap eller mat. Utöver det samarbetar vi med Explore Luleå som erbjuder ett stort urval av både inomhus och utomhus aktiviteter året runt. Flera av dem går att anpassa i tid och genomföra på plats hos oss.

Se listan nedan för att inspireras av allt ni kan välja. För att boka en aktivitet kontaktar du vår reception så hjälper vi er att skräddarsy ett paket med konferens och aktivitet.

Konferens + aktivitet

Dam- och herrbastu

Unna er en avkopplande stund i vår relax. Här finns dam- och herrbastu samt en relaxyta med korgstolar. Vi har fullständiga rättigheter och kan därmed servera den dryck ni önskar. Vardera bastu rymmer ca 6 personer samtidigt. Relaxytan rymmer ca 8 personer. Gruppstorlek: ca 1-16 personer (fördelat på både relaxyta och bastu) Säsong: Året runt.

After work

Arrangera er after work hos oss. Vi har restaurang med fullständiga rättigheter, musikanläggning och möjlighet att bygga upp en mindre scen. Gruppstorlek: 10-100 personer Säsong: Året runt

Explore Luleå

Vi samarbetar med Explore Luleå som kan utföra aktiviteter på plats hos oss samt på annan plats om så önskas. Exempel på aktiviteter: snöskoter, combat archery tag, bubble football, teambuildning aktiviteter och mycket mer. Se deras hemsida för mer info eller kontakta oss direkt. Gruppstorlek: Beror på aktivitet Säsong: Året runt

Kontakta oss gärna med er bokningsförfrågan och idéer för arrangemang!

För offert och bokning, kontakta vår reception.

Sunderby folkhögskola

Vi har flera byggnader på vårt område. Se kartan för att hitta rätt. Hotellgäster som anländer efter stängning hänvisar vi till hotellentrén.

Sunderby folkhögskola
boka@sunderbyfolkhogskola.se