Fest och event

Bröllopsdukning med vita dukar och stolar. I bakgrunden syns brudparets plats med dekorationer på väggen.

Fest och event

Varmt välkomna till vår fina folkhögskola, restaurang, hotell och konferenslokaler!

Här arrangeras varje år många olika event, allt från marknader, konferenser, fester till bröllop. Vi har många olika lokaler varav den största rymmer upp till 200 personer. De är utrustade med hjälpmedel och teknik som skapar de allra bästa förutsättningarna för ett effektivt och lyckat arrangemang.

Fest och event

Bröllopsdukning helt i vitt. Närbild på vinglas, lappar med namn, servetter och bestick.
Bröllopsdukning i restaurang Akvarellen. Alla bord och stolar är klädda i vitt tyg. I taket hänger långa vita tyger i böljande former.
Bild på ett av rummen i konferenslokalen Gammelgård. På bilden syns sittgrupper med fåtöljer av furu. Här finns även en öppen spis där en brasa är tänd.

Historiska och kreativa miljöer

Vi har en rustik gammal byggnad från 1700-talet, en stenbyggnad från tidigt 1900-tal samt ett flertal moderna lokaler med teknik för digitala möten. Fina utomhusmiljöer med konstverk och innergårdar. I vår huvudbyggnad finner ni restaurang, hotell, relax och konstgalleri. I byggnaden som kallas ”Klostret” finns rustika lokaler varsamt renoverade med modern teknik.

Fest, bröllop, event

Vare sig det är ett bröllop, fest eller event så finns vi här för er. Genom åren har varit en plats för allt från marknader, konferenser, föreningsfest, vinprovning, filminspelning till bröllop. Möjligheterna är många och endast fantasin sätter gränser.

Kontakta oss idag med era idéer få ser vi till att hjälpas åt för ett lyckat arrangemang med minnen för livet!