Ikon för utbildning

Personalutbildning och kompetensutveckling

Behov av utbildning för anställda eller ledning?

Hos oss finner ni allt ni behöver för en lyckad konferens – skräddarsydda utbildningar, restaurang, hotell och lokaler i inspirerande miljöer

Rofylld och kreativ miljö med stort utbud

Hos oss finner ni allt ni behöver. Vi har inspirerande och flexibla lokaler, restaurang, hotell med relax, aktiviteter för teambuildning och pedagoger som kan skräddarsy er utbildning efter era behov.

Sunderby folkhögskola ligger vackert beläget i Södra Sunderbyn, Luleå. Våra omgivningar är lugna, kreativa och välkomnande både inomhus och utomhus. En plats där möjligheterna är många, där ni t.ex. kan ta en rofylld promenad i byn under pausen eller ett kreativt möte på stranden med en picknickkorg – kanske precis det ni behöver!

Vi erbjuder kompetensutveckling

Våra pedagoger har bred kompetens inom bland annat hållbart engagemang, pedagogik, handledarutbildning, chefsutbildning, svåra samtal, arbetsmiljöutbildningar och arbetslagsutveckling. Hör av er till våra pedagoger Lars eller Kristina ifall ni vill att dom utformar en skräddarsydd utbildning till er.

Hybrid, på plats, på distans

Har ni behov av att utbilda personalen men har svårt att samla alla på samma plats? På Sunderby folkhögskola finns digital teknik för kurser och möten där kursdeltagarna kan delta samtidigt på plats och på distans, så kallade hybridmöten/hybridkurser.

Vill ni hellre att vi utbildar er personal helt på distans eller kommer till er plats? Vi är flexibla! Hör av er med ert behov och idéer.

Vill ni se lokalerna innan bokning?

Vi vet att lokalens utformning och vårt utbud ibland vara avgörande i valet mellan olika platser. Därför vill vi underlätta beslutet för dig genom att erbjuda en kostnadsfri rundvandring antingen på plats eller digitalt. Vi guidar dig genom de lokaler du önskar se under förutsättning att de är lediga för påseende. Skulle den lokal du vill se vara bokad kan vi hitta annan dag/tid för påseende.

Kontakta vår reception via 0920-26 66 00 för att boka en kostnadsfri visning.

Konferens och möte

Vill ni ha en konferens där ni kan fokusera på ert utan annat som lockar och stör, då är vi rätt ställe för er! Vi har paketpriser för konferens med aktivitet, kontakta vår reception för mer information.

Läs mer om våra konferenslokaler och aktiviteter här.

Kontakta oss

Kontakta oss om du har frågor, önskar boka in en kurs eller har idéer för samverkan.

Kristina och Lars finns tillgängliga för möte på plats eller på distans.