Hotell

Välkommen till hotell och konferens på Sunderby folkhögskola – ett prisvärt och mysigt hotell i Luleå.

Hos oss ingår alltid frukost och wifi. Frukosten serveras antingen som buffé i vår egna Restaurang Akvarellen eller som färdigpackad frukostbox. Hur din frukost serveras meddelas vid check-in.

Möjligheter

Relax med dam- och herrbastu

Njut av en rofylld stund i vår relax. Här finns dam- och herrbastu samt en mysig sittyta.

Masslogi

På förfrågan kan vi även lösa masslogi för t.ex. föreningar och företag. Hör av dig via vår e-post så berättar vi mer!

Boka en lokal

Önskar ni kombinera er vistelse med konferens, möte eller kick-off? Vi har lokaler för både små som stora sällskap, kontakta oss idag för mer info och bokning.

Bröllop eller fest

Arrangera er fest hos oss och övernatta sen på vårt hotell i samma hus som er lokal. Låt oss städa undan allt medan du sover ut och kanske återhämtar dig i relaxen.

Restaurang

Restaurang Akvarellen ligger i samma hus som hotellet och här serveras frukost, lunch och middag.

Aktiviteter för besökare

Restauranger, friskvård, massage, konst och mycket mer

Galleri Y

I samma hus som hotellet finner ni Galleri Y som varje månad presenterar en ny konstutställning. Fri entré.

Kontakta oss

Boka våra hotellrum online eller kontakta oss om du vill boka via personlig kontakt.

Sunderby folkhögskola

Vi har flera byggnader på vårt område. Se kartan för att hitta rätt. Hotellgäster som anländer efter stängning hänvisar vi till hotellentrén.

Sunderby folkhögskola
boka@sunderbyfolkhogskola.se