Resurscentrum

Pappersklämmor i olika färger som ligger på vitt underlag.

Resurscentrum

Välkommen till oss på Resurscentrum, här jobbar vi med allt ifrån bokföring och projektredovisning till lönehandläggning. Vårt uppdrag börjar alltid med att lyssna och skapa förståelse för hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Med dig som kund i fokus utformar vi våra ekonomitjänster utifrån dina behov.

Om Resurscentrum

– En del av Sunderby folkhögskola

Sunderby folkhögskola har en lång historia av att utbilda och stödja civilsamhället på flera sätt, även inom ekonomi- och löneadministration. Vi arbetar till största del med föreningar och små företag och vår styrka är att vi verkar nära kunden

Öppettider

Mån-fre kl 10.00-16.00
Lunch kl 12.00-13.00
Fika ca kl 14.30

Uppdragsmailen uppdrag@sunderbyfolkhogskola.se vittjas dagligen.

"

God information och hjälp när det behövs. Bra underlag för årsredovisning och pedagogisk rådgivning.

"

Trevligt bemötande, noggranna och gör ett suveränt jobb.

Entrevärdarna

"

Svårt att tänka sig bättre service speciellt till oss. Alltid trevligt bemötande och glada miner. Uppskattar speciellt påpekande då vi är senfärdiga eller glömska.

"

Vi har outsourcat vår ekonomi- och lönehantering till Resurscentrum i flera år och vi är mycket nöjda! Professionella, serviceminded och måna om sina kunders behov. Vi rekommenderar Resurscentrum starkt.

Unga Örnas Riksförbund

"

Med Resurscentrum har vi fått en pålitlig ekonomifirma som bidrar till en trygghet i vår ekonomihantering. Kompetenta och lyhörda medarbetare som är snabba med återkoppling och alltid med en hjälpsam och lösningsfokuserad inställning.

Svenska kanotförbundet

Bankgiro

Stiftelsen Sunderby folkhögskola BG 706-3944
Bevista Sunderby AB/Sunderby hotell och konferens BG 460-3106

Hitta hit

Kråkbergsvägen 7, 954 42 Södra Sunderbyn Luleå.
Ni hittar oss på expeditionen på Sunderby folkhögskola, i samma hus som hotellet och Restaurang Akvarellen.

Nyhetsbrev

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för information från oss på Resurscentrum.
Utskick ca 3 ggr/ år.
Klicka här för att anmäla dig

Länkar

Kontakta oss

Vill du veta mer om oss och våra tjänster? Hör av dig till oss på Resurscentrum eller till Tanya Jendersen.

Sunderby folkhögskola

Vi har flera byggnader på vårt område. Se kartan för att hitta rätt. Hotellgäster som anländer efter stängning hänvisar vi till hotellentrén.

Sunderby folkhögskola
boka@sunderbyfolkhogskola.se

Se öppettider på sidan Kontakt

Kontakt / hitta hit
Bild på karta
Resurscentrum på Sunderby folkhögskola är en del av det helägda dotterbolaget Bevista Sunderby AB med organisationsnummer 556791-4196.