Resurscentrum

Pappersklämmor i olika färger som ligger på vitt underlag.

Resurscentrum

Välkommen till oss på Resurscentrum, här jobbar vi med allt ifrån bokföring och projektredovisning till lönehandläggning. Vårt uppdrag börjar alltid med att lyssna och skapa förståelse för hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Med dig som kund i fokus utformar vi våra ekonomitjänster utifrån dina behov.

Redovisning och lön

Svart spargris på vitt underlag. Runt om grisen ligger mynt i olika valörer. En hand håller i ett mynt och är på väg att lägga ett mynt i spargrisen.

Redovisning

• Löpande bokföring
  • Kund- och leverantörsfakturor
  • In- och utbetalningar
  • Momsdeklarationer
  • Inkomstdeklarationer
  • Projektredovisning

Bokslut och årsredovisning

Vi upprättar årsbokslut och årsredovisning enligt aktuella lagar. Reglerna kan vara olika beroende på företagsform och verksamhetens storlek.

Löneadministration

Vi hanterar allt från anställda med månadslön till arvoden och reseräkningar för ideella krafter.

• Löner
  • Arvoden
  • Utlägg
  • Reseräkningar
  • Pensionsrapportering
  • Rekvirering av lönebidrag
  • Arbetsgivardeklarationer

Kontakta oss

Vill du veta mer om oss och våra tjänster? Hör av dig till oss på Resurscentrum eller till Tanya Jendersen.

Sunderby folkhögskola

Vi har flera byggnader på vårt område. Se kartan för att hitta rätt. Hotellgäster som anländer efter stängning hänvisar vi till hotellentrén.

Sunderby folkhögskola
boka@sunderbyfolkhogskola.se