Presentkort

En gåva med många möjligheter!

Med ett presentkort ger du mottagaren den fina gåvan att själv få välja vad hen vill unna sig.
Du bestämmer summan och det är giltigt 1 år från inköpsdatum så det finns gott om tid att fundera och välja.

Presentkortet kan köpas när du besöker receptionen på Sunderby folkhögskola eller genom att ringa/maila oss.
Om du inte har möjlighet att besöka oss och vill att vi postar det till dig, kontakta oss så löser vi det!
(presentkort som postas behöver ha minsta inköpsvärde á 100 kr/presentkort)

Presentkortet kan nyttjas till:

• Hotellnatt
  • Restaurangbesök (frukost, lunch, middag)
  • After Work
  • Konferenslokal
  • Biorum
  • Alkoholfri dryck och snacks
  • Fika i Restaurang Akvarellen
  • Relax med jacuzzi och bastu

Är du osäker på om det du vill nyttja det till täcks in?
Kontakta oss så hjälper vi dig!

Presentkortet kan endast nyttjas i Sunderby folkhögskolas verksamhet dvs inte hos andra företag eller organisationer.
Tyvärr kan det inte nyttjas till konst- och hantverksförsäljningen då de betalas direkt till konstnären.

Presentkortet är en värdehandling och ev mellanskillnad överförs till nytt presentkort eller betalas av kund.
Giltig hos Bevista Sunderby AB, ett helägt dotterbolag till Sunderby folkhögskola.