Ikon för utbildning

Arbetsmiljö

Sunderby folkhögskola har lång erfarenhet av arbetsmiljöutbildningar och kurser. Våra ledord är med kunskap och människan i fokus, något vi hoppas att ni ska märka när ni går en kurs hos oss. Vi värnar även om samtalet och folkhögskolans pedagogik för att varje individ ska få bästa möjliga utveckling inom sig och i gruppen.

Sunderby folkhögskola är godkänd som utbildningsanordnare för arbetsmiljöutbildningar som stöds av arbetsmarknadens parter Svenskt Näringsliv, LO och PTK. Företag och organisationer inom privat sektor som har tecknat kollektivavtal om TFA har möjlighet att få viss ersättning för kostnader de har för arbetsmiljöutbildning via Sunderby folkhögskola.

Kontakta oss gärna om ni har frågor eller önskar boka in en kurs. Vi finns tillgängliga via telefon och e-post men kan även ses via teams.

Kristina Bergman, Pedagog korta kurser, samverkanskurser och uppdragsutbildningar
kristina.bergman@sunderbyfolkhogskola.se
0920-26 66 74 / 070-626 86 71