Våra lokaler

Bild på ett av rummen i konferenslokalen Gammelgård. På bilden syns sittgrupper med fåtöljer av furu. Här finns även en öppen spis där en brasa är tänd.
Bild på ett av rummen i konferenslokalen Gammelgård. Rummet är möblerat för möte med bord och stolar på rad.

Gammelgård

Ett fint hus för mindre ceremonier och minnesstunder. Gammelgård är ett hus från 1700-talet med två större sällskapsrum och två mindre som kan möbleras efter önskemål. Här finns även ett kök, toaletter och eldstad.

Melander

En fridfull lokal för ceremonier med urna och små till stora sällskap. Lokalen ”Melander” finns i det fina gamla stenhuset Klostret och kan möbleras efter önskemål. Knarrande trägolv, trädörrar och en vacker stentrappa. I Klostret finns ett litet kök och flera små rum som kan nyttjas för samtal och vilorum.

Kontakta Tanya för att antingen boka tid eller höra mer om vad vi kan erbjuda.

Sunderby folkhögskola

Vi har flera byggnader på vårt område. Se kartan för att hitta rätt. Hotellgäster som anländer efter stängning hänvisar vi till hotellentrén.

Sunderby folkhögskola
boka@sunderbyfolkhogskola.se